• Klasa VI c - religia

Proszę przeczytać dwie kolejne katechezy w tygodniu z podręcznika i uzupełnić zeszyt ćwiczeń (przynajmniej trzy zadania w danym temacie)

Szczęść Boże - Jan Rutkiewicz

klasa VI c  grupa I

Dzień dobry, przesyłam listę zadań do wykonania samodzielnie w domu,

- Proszę  spróbować skorzystać z poniższej strony, z pomocą rodziców na pewno uda się tam zalogować i wykonywać ćwiczenia online.

www.stepsplus.oxfordenglishonline practice.com

Miłej pracy Justyna Jóźwiak

Subject: Nazwy gatunków filmów.

Oraz przymiotniki określające filmy z ćw. 4/63 Proszę przepisać do zeszytu wszystkie słówka z tłumaczeniem  z ćw.1/63  (patrz str. 126)

Wykonaj ćw.1 i 2 str. 27 w zeszycie ćwiczeń

Subject: Użycie czasownika „must”.

Proszę o zapisanie w zeszycie tabeli z ćw.1/66, a następnie proszę wykonać ćwiczenie 2/66  w zeszycie.

Jako utrwalenie wykonujemy ćw. 1 i 2 str.29 ćwiczenia

Subject: Użycie czasownika „should”

Proszę o zapisanie w zeszycie tabeli z ćw.1/68, a następnie wykonujemy ćw.3/68 w zeszycie

Jako utrwalenie wykonujemy ćw. 4 i 5 str. 29 ćwiczenia.

Dzień dobry, przesyłam zadania do samodzielnego wykonania w domu. Korzystamy z podręcznika.

Życzę miłej pracy.

Radosław Tymiński

kl. VI a

Temat: Stany Zjednoczone Ameryki

  1. zadanie 3 str. 147
  2. praca z mapą str. 146 zadanie 1 i 2
  3. zadanie 1 str. 145 (dla chętnych zadanie 2 str. 145)

kl. VI d

zadanie 1 str. 162, praca z mapą str. 160 –  ćw. 1 i 2. powtarzamy materiał z tematów 1 i 2 rozdziału V „Upadek Rzeczypospolitej” oraz

kl. VI b

  1. powtarzamy wiadomości z działu IV ( szczególnie zadania ze str. 150)
  2. proszę przeczytać teksty źródłowe ze str. 133 i 139 i odpowiedzieć na pytania pod tekstem.

Czytamy lekturę "Felix,Net i Nika".

  1. W zeszycie lekturowym piszemy najważniejsze wydarzenia. Potraficie to wykonać.
  2. Napisz charakterystykę Niki.
  3. Napisz opowiadanie n.t. "Widok z mojego okna".
  4. Powtarzaj części mowy i części zdania.Przypomnij środki stylistyczne.
  5. Powtarzaj formy gramatyczne rzeczownika i czasownika.

Temat: Oto my!-Profile bohaterów.

Spróbuj stworzyć profile bohaterów{w zeszycie}

Zapisz imię i nazwisko, wiek, miejsce zamieszkania, rodzinę zainteresowania, osiągnięcia, co jego lub ją wyróżnia, z czym ma problem?

W zeszycie lekturowym naszkicuj bohaterów.

Jak zapisać dialog?

1.Każdą wypowiedź bohatera zaczynamy od myślnika:

-Wszystko w porządku?

-Co słychać?

-Cześć

-Hej!

2.Dodaj czasowniki

-Wszystko w porządku - odrzekła, nie patrząc mu w oczy.

-Co słychać?

-Cześć - odpowiedział z niechęcią.

-Hej! - krzyknął

Napisz dialog na dowolny temat{najmniej 7 pytań i 7 odpowiedzi.

Powodzenia i do zobaczenia.

Proszę wykonać minimum 4 zadania z każdego tematu.

Emilia Zarzecka-Bucińska: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Temat: Akademia matematyki.

Ćwiczenia z matematyki w Akademii Khana.

Podręcznik str. 111. Praca w serwisie https://www.khanacademy.org/

Temat: Liternet.

Literatura w Internecie, formaty elektronicznych książek.

Podręcznik str. 121. Biblioteka internetowa https://wolnelektury.pl/

Praca dodatkowa dla chętnych - załącznik

Zachęcam do korzystania ze strony:

https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/przedmioty5

załącznik

  • Klasy VI a, d - matematyka
  1. Nauczanie online matematyki kontynuujemy za pomocą strony https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje. Na stronie zamieszczone są lekcje z działu „Pola wielokątów”.
  2. Ponadto w zeszytach przedmiotowych rozwiązujcie codziennie (z wyjątkiem soboty i niedzieli) po 4 zadania z podręcznika lub ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń. Wybierajcie zadania łatwe, trudne lub bardzo trudne – to zależy od Was. Zapisujcie: Temat:  ……….. – zdalne lekcje.
  3. Dla chętnych polecam stronę https://epodreczniki.pl/ksztalcenie-ogolne/szkola-podstawowa/matematyka?format=e-podrecznik oraz https://epodreczniki.pl/kzd?stage=szkola-podstawowa&subject=matematyka - (ciekawe - Pole rabatki kwiatowej - wzór Picka)
  4. Uczestnikom konkursu Kangur Matematyczny polecam stronę  https://www.kangur-mat.pl/.  Na stronie zamieszczone są zadania do samodzielnego rozwiązania. Jednocześnie informuję, iż Komitet Organizacyjny Konkursu podjął decyzję o przeniesieniu zawodów na dzień 16.04 br.
  5. Jeśli pojawią się trudności kontaktujcie się ze mną: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  • Klasy VI - biologia

Na platformie edukacyjne wsipnet rozpoczęło się już nauczanie biologii dla klas szóstych. Mam nadzieję, że wszyscy rodzice otrzymali ode mnie wiadomość z kodem klasy niezbędnym do rejestracji. Niestety do dnia dzisiejszego nie wszyscy uczniowie zarejestrowali się. Myślę, że jest to spowodowane chwilowym przeciążeniem serwera wydawnictwa i pozostali w najbliższych dniach dołączą. Na wszelki wypadek podaję temat z podręcznika do opracowania w tym tygodniu.

Jednak bardzo zachęcam do tego aby wszyscy zarejestrowali się na wsipnet.

VI A, D

Podsumowanie działu trzeciego.

Po zapoznaniu się z treścią w podręczniku zapisz temat i bardzo krótką notatkę w zeszycie (w punktach, rysunek, tabelka - forma dowolna) a następnie wykonaj zadania z zeszytu ćwiczeń. Przejrzyj też materiały dodatkowe:

https://epodreczniki.pl/a/ryby---zwierzeta-wodne/D18acOSzl

https://epodreczniki.pl/a/plazy---zwierzeta-wodno-ladowe/DbCyM1YnM

https://epodreczniki.pl/a/gady---mistrzowie-przetrwania-w-suchym-srodowisku/D1C7YooNc

Zachęcam do przejrzenia tych stron; dużo ciekawostek, filmików, a na końcu interaktywne zadania do samokontroli. Może któreś z nich będą na sprawdzianie?

VI B

Gady-adaptacja do środowiska lądowego.

Po zapoznaniu się z treścią w podręczniku zapisz temat i bardzo krótką notatkę w zeszycie (w punktach, rysunek forma dowolna) a następnie wykonaj zadania z zeszytu ćwiczeń. Przejrzyj też materiały dodatkowe:

https://epodreczniki.pl/a/gady---mistrzowie-przetrwania-w-suchym-srodowisku/D1C7YooNc

Zachęcam do przejrzenia tej strony; dużo ciekawostek, filmików, a na końcu interaktywne zadania do samokontroli. Może któreś z nich będą na sprawdzianie?

VI C

Rozmnażanie się i rozwój gadów.

Po zapoznaniu się z treścią w podręczniku zapisz temat i bardzo krótką notatkę w zeszycie (w punktach, rysunek, tabelka -  forma dowolna) a następnie wykonaj zadania z zeszytu ćwiczeń. Przejrzyj też materiały dodatkowe:

https://epodreczniki.pl/a/gady---mistrzowie-przetrwania-w-suchym-srodowisku/D1C7YooNc

Zachęcam do przejrzenia tej strony; dużo ciekawostek, filmików, a na końcu interaktywne zadania do samokontroli. Może któreś z nich będą na sprawdzianie?

  • Klasy VI - technika

epodreczniki.pl

Wyzwanie:sprzątanie!

  • Klasy VI - plastyka

epodreczniki.pl

Światło w obrazie- sztuka światła cz.II

  • Klasa VI b, c - język polski

1.Bez kłopotu rozpoznasz typy podmiotów.

2.Leśna piosenka.

3.Bez przyimka ani rusz.

4.Bajka czy nie bajka?

5.Pokaż mi swoje buty, a powiem ci, kim jesteś.

epodreczniki.pl

  • Klasa VI b - język angielski

Dzień dobry, przesyłam listę zadań do wykonania samodzielnie w domu,

Proszę  spróbować skorzystać z poniższej strony, z pomocą rodziców na pewno uda się tam zalogować i wykonywać ćwiczenia online.

www.stepsplus.oxfordenglishonline practice.com

Grupa I

Subject: Nazwy gatunków filmów.

Oraz przymiotniki określające filmy z ćw. 4/63 Proszę przepisać do zeszytu wszystkie słówka z tłumaczeniem  z ćw.1/63  (patrz str. 126)

Wykonaj ćw.1 i 2 str. 27 w zeszycie ćwiczeń

Subject: Użycie czasownika „must”.

Proszę o zapisanie w zeszycie tabeli z ćw.1/66, a następnie proszę wykonać ćwiczenie 2/66  w zeszycie.

Jako utrwalenie wykonujemy ćw. 1 i 2 str.29 ćwiczenia

Subject: Użycie czasownika „should”

Proszę o zapisanie w zeszycie tabeli z ćw.1/68, a następnie wykonujemy ćw.3/68 w zeszycie

Jako utrwalenie wykonujemy ćw. 4 i 5 str. 29 ćwiczenia.

Grupa II

Subject: Subject: Użycie czasownika „must” oraz „have to”.

Proszę o zapisanie w zeszycie tabeli z ćw.1/66, a następnie proszę wykonać ćwiczenie 2 i 3 /66  w zeszycie.

Proszę o zapisanie informacji z tabeli z ćw. 4/ 68 , a następnie wykonujemy ćw.5/ 68 w zeszycie

Jako utrwalenie wykonujemy ćw. 1, 2, 6  str.29 ćwiczenia

Subject: Użycie czasownika „should”

Proszę o zapisanie w zeszycie tabeli z ćw.1 /68, a następnie wykonujemy ćw. 2 i 3/68 w zeszycie

Jako utrwalenie wykonujemy ćw. 4 i 5 str. 29 ćwiczenia.

Subject: „Mój własny program telewizyjny” – czytanie ze zrozumieniem.

Proszę przeczytać i przetłumaczyć tekst ze str. 70, a następnie zapisać w zeszycie nowe słówka (patrz str. 126)

Wykonujemy w zeszytach ćwiczeń str. 28 oraz ćw. 1 i 2 str. 30.

  • Klasa VI a - język angielski 

Proszę o wykonanie powtórzenia wiadomości po działach 1 i 2 strony 35-36 z podręcznika.

Ponadto proszę logować się na quizlecie (konta już posiadacie),  w miejsce wyszukiwania wpisujecie steps plus 3 entertainment lub te unity, które już były.

Szczęść Boże

Proszę, aby dziecko przeczytało katechezę 38 strona 123 i odpowiedziało w zeszycie na następujące pytania:

  1. Jak wygląda niedziela w Twoim domu rodzinnym?
  2. Czym niedziela różni się od pozostałych dni tygodnia?
  3. Z kim chcesz uczestniczyć w niedzielnej Eucharystii?
  4. Co możesz zrobić, aby więcej czasu poświęcić bliskim Ci osobom?

WSZYSTKIE ZADANE PRACE BĘDĄ OCENIONE PO POWROCIE DO SZKOŁY

W tym folderze została umieszczona prezentacja Dlaczego na Mszę Świętą, proszę o zapoznanie się z nią. Prezentacje odtwarzamy w PowerPointcie.

  • Klasa 6 a, 6 b, 6 c, 6 d - geografia

Temat: Rolnictwo i gospodarka Francji.

Proszę zapoznać się z tematem Rolnictwo Francji:

https://epodreczniki.pl/a/rolnictwo-francji/Dv3UHphcY

Zapisz w zeszycie:

1. Kilka nazw francuskich firm znanych na całym świecie.

2. Wymień 5 atrakcji turystycznych Francji.

  • klasa 6 d- język angielski, Marta Kostro

Szanowni Państwo, proszę o rozwijanie kompetencji językowych uczniów. Warto wykonać zadania powtórzeniowe Units 1-6 str. 87 w podręczniku. Proszę zapoznać się ze słownictwem z rozdziału 7 "Health" oraz budową i zasadami użycia czasu Present Perfect. Pozdrawiam, Marta Kostro.

  • Klasa   6 c - matematyka

Jeśli ktoś nie otrzymał zagadnień przez aplikację ”Prymus„

Do realizacji polecam następujące temat .Proszę pracę rozłożyć w czasie gdyż podane zagadnienia przewidziane są na 8 godzin lekcyjnych więc nie potraktujcie tego jako pracę „na raz” Pisząc mam nadzieję , że czas spędzony przez moich uczniów nie będzie czasem straconym na gry i leniuchowanie. Szkoda byłoby zaprzepaścić naszą pracę, dlatego zachęcam  Was do samodzielnej pracy, a rodziców do mobilizowania i sprawdzania na miarę możliwości. . Rozbudzajcie swoją ciekawość świata  i pamiętajcie, że uczycie się dla siebie.  Tematy i rozwiązania zadań proszę zapisywać w zeszytach klasowych i w zeszytach ćwiczeń. Zadania będą sprawdzane po waszym powrocie do szkoły.

Polecam następujące tematy:

Temat: Pole czworokąta i trójkąta

Proszę przypomnieć sobie wzory z klasy piątej  podręcznik strona 172-173 i nauczyć się ich słowami  potem rodzice niech zrobią kartkówkę.

Zeszyt ćwiczeń strony  35- 39

Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych z zastosowaniem  pól   i obwodów czworokątów  i trójkątów   w kontekście praktycznym

Podręcznik strona 174- 177

Zadanie 1,2,3,4,5,6,7/174

Zadanie  8,9,11,12,14 /175

Zadanie 18,19,20 /176

Sprawdź czy umiesz  strona 177

Temat: Pole dowolnego Wielokąta

Podręcznik strona 178- 183

Zadanie 1,2,3 4,6,8/172

Zadanie  9,10,11, /173

Zadanie 15,16/183

Sprawdź czy umiesz str 183)

Zeszyt ćwiczeń

zadania 1,2 ,3,4,6,7,9/ str 40,41,42,43

Proszę wspierać się analizą przykładów z podręcznika i ćwiczeniami. Polecam również następujące strony:

www.epodreczniki.pl, www.superbelfer.pl, www.solaris.pl, www.edukator.pl, www.gov.pl/zdalnelekcje, https://pl.khanacademy.org/math, www.matzoo.pl

Z poważaniem nauczyciel matematyki  Krystyna Kruszewska 

Pytania można kierować na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.